گوجه سبز و خواص آن

گوجه سبز و خواص آن

گوجه سبز و خواص آن

گوجه سبز به انگلیسی،گوجه سبز در بارداری،گوجه سبز در دوران بارداری،گوجه سبز و خواص آن ،گوجه سبز و دیابت

گوجه سبز یا همان آلو سبز ار میوه های ترش مزه و پر طرفدار تابستانی است. بهتر است بدانید که گوجه سبز میوه ای آبدار و ترش مزه است که قدمت ۲ هزار ساله دارد و چینی ها اولین کسانی بودند که به کشت آن اقدام نمودند.البته درختان گوجه سبز در نواحی معتدل بهترین رشد را از خود نشان می دهند و در آب وهوای ملایم به رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، ارغوانی و سبز روشن در خواهند آمد.

گوجه سبز،خواص گوجه سبز
خواص درمانی گوجه سبز را بشناسید
بدنیست بدانید که گوجه سبز موجب تعادل اسید معده می گردد. قابل ذکر است که این میوه اثرات قابل توجهی در جلوگیری از بیماری هایی مانند سرطان، چربی خون بالا و پیری سلولی دارد و در مقابله با میکروب ها و عفونت ها موثر ومفید می باشد. بدنیست بدانید که فیبر موجود در آن موجب بهبود سیستم گوارشی می شود. جالب است بدانید که گوجه سبز تازه سرشار از ویتامین C است که نقش آنتی اکسیدان دارد. در واقع خشک شده این میوه که دارای فیتونوترینت است کارکرد آنتی اکسیدانی دارد و برای درمان اعصاب و کم خونی مفید وموثرمی باشد.

گوجه سبز،خواص گوجه سبز
لازم به ذکر است که مصرف گوجه سبز برای درمان شب کوری، بیماری های نقرس، روماتیسم و تصلب شرایین مفیداست.بهتر است بدانید که این میوه همچنین ادرارآور است و عملکرد کلیه ها را تنظیم می نماید. قابل توجه است که گوجه سبز منبع‌ ویتامین های گروهB است که موجب کاهش استرس و افسردگی می شود و برای سلامتی پوست و اعصاب مفید می باشد. لازم به ذکر است که همچنین در سوخت وساز طبیعی کربوهیدرات، چربی و پروتئین نقش مؤثری دارد. همچنین بدنیست بدانید که گوجه سبز نرم یا همان آلو نیز برای درمان بسیاری از مشکلات گوارشی از جمله یبوست نیز کاربردی است.

گوجه سبز،خواص گوجه سبز
هشدارهای مهم در مصرف گوجه سبزرا در نظر داشته باشید:
لازم به ذکر است که این میوه اگر نشسته و آلوده باشد، احتمال ابتلا به بیماری های عفونی گوارشی از جمله حصبه و مسمومیت های غذایی را به وجود می آورد.جالب است بدانید که گوجه سبز طبع سردی دارد و بهتر است آن را با گلپر مصرف کنید. لازم به ذکر است که هسته گوجه سبز کال، دارای ترکیب‌های سمی خطرناکی است و هرگز نباید آن‌ها را میل نمود.

گوجه سبز،خواص گوجه سبز

مضرات گوجه سبز را بشناسید:
بهتر است بدانید که بالا بودن میزان اسید در گوجه سبز باعث ایجاد معده‌درد، سوزش معده یا حتی ریفلاکس در افراد مبتلا به ناراحتی‌های معده خواهد شد.توجه داشته باشید، مصرف زیاد گوجه سبز موجب نفخ معده می شود. بدنیست بدانید که ترش و اسیدی بودن گوجه سبز موجب ساییده شدن موقتی مینای دندان و احساس درد خاصی در دندآن‌ها خواهد شد. این میوه خوشمزه را برای ترشیجات نیز استفاده می کنند.

گوجه سبز و خواص آن

مطالب مرتبط:

زردآلو

هلو

سیب

گیلاس




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : روغن شترمرغ
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: